niedziela, 13 stycznia 2013

Jak skutecznie promować swoją organizację pozarządową?


Niedziela upływa - wcale nie leniwie - pod znakiem ostatniej prostej przed końcem naboru do konkursu grantowego w ramach PO FIO 2013 (zajrzyj tu >>>) oraz wszechobecnego ducha 21. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (tu >>> ).

Osobiście podziwiamy WOŚP nie tylko za wierność swej misji i konsekwencję w dążeniu do celu, ale także za profesjonalne budowanie marki.
Dość stwierdzić, że w każdym praktycznie, publikowanym co miesiąc raporcie Sotrendera (narzędzia, które umożliwia dokładny monitoring prowadzonych działań i ich efektów na Facebooku, więcej tu >>>) Fanpage Trends, WOŚP plasuje się zdecydowanie na pierwszym miejscu wśród Facebookowych profili organizacji pozarządowych. Np. w grudniu 2012 r. liczba fanów fanpage orkiestry wynosiła 478 344, o ponad 230 000 więcej, niż następnej w kolejności organizacji... (przejrzyj raport >>>)
Przykład wieloletniej skuteczności Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy pokazuje, jak ważna dla efektywnego działania NGOSów jest promocja - skuteczność w budowaniu marki pozwala zarówno na osiągnięcie stabilności finansowej, jak również przyciąga do organizacji wolontariuszy.

Takie właśnie przemyślenia zainspirowały nas do tematu dzisiejszego posta:

Jak skutecznie promować swoją organizację pozarządową?



Zgodnie z nasza filozofia przekazywania informacji, zapraszamy Was do absorpcji dużych ilości wiedzy w tym zakresie, dostępnych, choć ukrytych pośród trylionów artykułów i artykulików, w największej bibliotece świata - Internecie.

PORADNIKI SKUTECZNEJ PROMOCJI DLA NGO:

NARZĘDZIA INTERNETOWE:


To tylko część (części polskojęzycznej) bogatych zbiorów gotowych do zastosowania wskazówek dla organizacji pozarządowych, które pragną skuteczniej promować swoją działalność. Czytajcie i dzielcie się swoimi doświadczeniami, a my do tematu na pewno wrócimy!